Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

EΓΩ ΕΙΜΑΙ,ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ.........

Δυστυχώς είμαι ένας από αυτούς που έχουν καταστρέψει όχι μόνο τη χώρα αλλά και ολόκληρη τη γη.
ΕΙΜΑΙ ένας από αυτούς τους"δημοσίους" υπαλλήλους που την μία μέρα είμαι απόγευμα(3-11) και την άλλη μέρα πρωί και νύχτα(7-3  11-7).
ΕΙΜΑΙ ένας "δημόσιος"υπάλληλος,που έχω 30 ασθενείς και είμαι μόνος μου,με τον γιατρό στο σπίτι γιατί ο τροικάνος υπουργός υγείας και το "καλύτερο" παιδί της,δεν του πληρώνει την εφημερία.
ΕΙΜΑΙ ένας από αυτούς,το ομολογώ και αναλαμβάνω την ευθύνη,που προσπαθώ με πλάγια μέσα να μην πληρώσουν οι άνεργοι και οι μετανάστες,όχι μόνο τα 5 ευρώ για την επίσκεψη στο νοσοκομείο αλλά και για τις εξετάσεις τους.
ΕΙΜΑΙ εγώ που μαλώνω με τον κόσμο γιατί δεν υπάρχει κρεβάτι,γιατί δεν υπάρχει στο τμήμα μου γιατρός,γιατί δεν έχω τα κατάλληλα μέσα για την παροχή νοσηλείας(από γάντια μέχρι φάρμακα).
ΕΙΜΑΙ ο πρώτος και ίσως ο τελευταίος που ξεσπάει ο ασθενής
                                                             για τις ελλείψεις.
                                                            ΕΙΜΑΙ εγώ που προσπαθώ να καλύψω τις ανάγκες αυτού του συστήματος που λέγεται υγεία(;) για να μην κινδυνεύσει κάποιος άνθρωπος.
                                                           ΕΙΜΑΙ εγώ που εδώ και 5 μήνες είμαι απλήρωτος για τα δεδουλευμένα(νυχτέρια,αργίες)
                                                          
     ΝΑΙ λοιπόν,είμαι ένας από αυτούς τους "τεμπέληδες" που οδήγησαν τον πλανήτη στην καταστροφή..............                                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου